Få en mer effektiv innkjøpsprosess med Millum
Millum Procurement er vårt produkt for innkjøpere. Dette er et innkjøpssystem som dekker alt fra bestilling til betaling, inkludert ESG-funksjonalitet.
Innkjøpssystemet består av mange moduler og funksjoner, som gjør at hverdagen på hotellet, restauranten og kantinen blir mer effektiv og driften mer lønnsom.
Fordeler ved å bruke Millum Procurement til dine innkjøp:
- Alt på ett sted. Kun én innlogging for alle bestillinger.
- Kvalitet og pris. Du får den kvaliteten du skal ha, til den prisen som er avtalt.
- Enklere hverdag. Du får tilgang til funksjonalitet som er laget for å gjøre administrative oppgaver enklere.
- Kontroll. Du får full kontroll over budsjettene med fakturabehandling og rapporter.
- Allergener og næringsinnhold. Du får informasjon om næringsinnhold og allergener fra Matinfo.
- Bærekraft. Du får lettere tatt bærekraftige valg slik at du innfrir på bærekraftsmålene i din bedrift.