Effektiv innkjøpsprosess
Millum er et innkjøpssystem som håndterer hele Procure-to-Pay (P2P)-prosessen, og dermed dekker alt fra bestilling til betaling, inkludert ESG-funksjonalitet.
Innkjøpssystemet består av mange moduler og funksjoner som gjør at hverdagen på hotellet, restauranten og kantinen blir mer effektiv og driften mer lønnsom.
Fordeler ved å bruke Millum:
Spar tid og penger. Driv mer effektivt og lønnsomt med et totalt innkjøpssystem.
Alt på ett sted. Kun én innlogging for alle bestillinger.
Kvalitet og pris. Sikre avtalt kvalitet til avtalt pris.
Enklere hverdag. Få tilgang til funksjonalitet som er laget for å gjøre administrative oppgaver enklere.
Kontroll. Få full kontroll over budsjett med faktura og rapporter.
Allergener og næringsinnhold. Få info om opprinnelsesland, næringsinnhold, allergener og mer fra Matinfo.
Bærekraft. Ta bærekraftige valg slik at bærekraftsmål satt i egen organisasjon kan innfris.
Innsikt. Få oversikt og ei egne data med mulighet til å hente ut rapporter, også ifm klimaregnskap på alt innkjøp av mat & drikke.